Горивна система:TSI директно впръскване
Запалване: Електронно управляемо
Атмосферно/свръхпълнене: турбо
Тип гориво: ROZ 95
Капацитет масло при първоначално зареждане (л): 4.8
Алтернатор (A): 110 - 140 -180
Акумулатор (Aч/A): 59 / 320 - 69 / 360 - 68 / 380 - 70 / 420
Максимална скорост [км/ч (предавка)]: 201 (5)
Ускорение 0-80 км/ч (сек): 6.5
Ускорение 0-100 км/ч (сек): 9.7
Ускорение 80-120 км/ч (сек) на V: 11.9
Ускорение 1000 м (сек): 31.3
Дължина/широчина/височина (мм): отпред: 4,735 / 1,839 / 1,658 (покрив) - 1,674 (рейки на покрива)
Междуосие (мм): 2,790
Следа отпред/отзад (мм): 1,585 - 1,574
Обем на багажника (л): 5 места: 760, 7 места: 230 / 700 (със сгънат 3-ти ред седалки)
Обем на резервоара (л): Предно: 58 / 4х4: 60
Брой седалки: 5 или 7
В състояние за шофиране с водача (кг): 1,599 (*) / 1,634 (**)
В състояние за шофиране с водача (кг) отпред / отзад: (*) 888 / 711(**) 883 / 751
Максимално допустим прикачен товар (кг): 2,220 (*) / 2,330 (**)
Максимално допустим прикачен товар без спирачки (кг): 750
Максимално допустим товар със спирачки при наклон 8% (кг): 2,000
Максимално допустим товар със спирачки при наклон 12% (кг): 1,800
Модел трансмисия: MQ350-6F
Предавателни числа I: 3,769
II: 2,087
III: 1,324
IV: 0.977
V: 0.975
VI: 0.814
VII: -
R: 4,549
Група 1 пред. : 4,563
Група 2 пред. : 3,476
Група 3 пред. : -
Скорост при 1000 об/мин IV/V (км/ч): -
Джанти:
7J x 19 ET43
8J x 20 ET41
Гуми:
235/50 R19 99V
235/45 R20 100V
Предно окачване: независимо тип McPherson - винтови пружини - хидравлични амортисьори
Задно окачване: многораменно - винтови пружини - хидравлични амортисьори
Кормилна система: R-EPS (Rack Electric Power System)
Радиус на завой (м): 11.9
Спирачна система: 2-кръгова хидравлична с диагонално разделение и серво
Тип предни и задни спирачки: Предни дискови вентилирани / Задни дискови
Предни спирачки (мм): 314 x 30
Задни спирачки (мм): 300 x 12
TSI директно впръскване
Електронно управляемо
Турбо
ROZ 95
4.8
110-140-180
59 / 320 - 69 / 360 - 68 / 380 - 70 / 420
Места: (*) 5 (**) 7
*С гуми 235/45 R20 100V
Двигател 2.0 TDI 140kW SCR DSG-7 4Drive Start/Stop (190 HP) ще е наличен от седмица 42.
„Указаните данни за разхода на гориво и емисиите са определени в съответствие с процедурите за измерване, предписани от закона. От 1 септември 2017 г. определени нови автомобили вече са с типово одобрение съгласно Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP), по-реалистична тестова процедура за измерване на разхода на гориво и емисиите на CO2. От 1 септември 2018 г. New European Driving Cycle (NEDC) ще бъде заменен поетапно от WLTP. Благодарение на по-реалистичните условия за изпитване, разходът на гориво и емисиите на CO2, измерени съгласно WLTP, в много случаи ще бъдат по-високи от тези, измерени съгласно NEDC. За допълнителна информация относно разликите между WLTP и NEDC, моля, посетете нашата уебстраница http://www.seat.com/company/wltp-standard.html
В момента все още по закон се изисква да посочваме данните за NEDC. При нови автомобили, които са с типово одобрение в съответствие с WLTP, данните за NEDC се извличат от данните на WLTP. Възможно е допълнително да се уточняват стойностите по WLTP до момента, в който това се изисква от закона. Те са предназначени само като средство за сравнение между различните модели автомобили. Допълнителното оборудване и аксесоари (напр. добавени компоненти, различни размери на гумите и т.н.) могат да променят параметри на автомобила като тегло, съпротивление при търкаляне и аеродинамика и, в зависимост от метеорологичните условия, трафика и индивидуалния стил на шофиране, могат да повлияят на разхода на гориво, консумацията на електрическа енергия, емисиите на CO2 и показатели за експлоатационните характеристики на автомобила.“